Handelsbetingelser
SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER – NETTOGULVE ApS
Almindelige salgs- og leveringsbetingelser for leverancer fra Nettogulve ApS (herefter kaldet “Sælger”).
GENERELT
Enhver levering af varer fra Sælger til Kunden sker i henhold til disse salgs- og leveringsbetingelser, medmindre andet udtrykkeligt er aftalt skriftligt.
Sælger forbeholder sig retten til at ændre betingelserne uden forudgående varsel.
ORDREBEKRÆFTELSE
- Ved bestilling på hjemmesiden www.nettogulve.dk sendes en automatisk bekræftelsesmail.
- Handlen anses først som endeligt indgået ved modtagelse af en skriftlig ordrebekræftelse fra Sælger.
- Kunden skal følge de brugsvejledninger, kataloger og brochurer, der medfølger varen.
- Sælger påtager sig intet ansvar for vejledning, måltagning eller beregning, der er ydet vederlagsfrit i forbindelse med købet.
PRISER
- Alle priser er inkl. moms og ekskl. fragtomkostninger.
- Sælger kan til enhver tid ændre priser uden varsel, medmindre andet er aftalt skriftligt.
PALLESERVICE
- For at sikre en høj leveringssikkerhed leveres alle varer, så vidt muligt, på paller.
- Pallerne er inkluderet i prisen og skal ikke returneres.
LEVERING
- Kunden betaler fragtomkostningerne.
- Levering sker til fast underlag ved fortovskant.
- Aflæsning kræver adgang for palleløfter; ellers transporteres varen til nærmeste depot for Kundens regning.
- Skader ved levering skal meldes til kontakt@nettogulve.dk inden for 24 timer med dokumentation.
RISIKOOVERGANG
Risikoen for varen overgår til Kunden ved levering til den aftalte adresse – også hvis aflæsning ikke er mulig.
ANNULLERING OG ÆNDRING AF ORDRE
- Ordrer kan ikke ændres eller annulleres efter bekræftelse, medmindre andet er aftalt.
- Omkostninger i forbindelse med ændring/annullering bæres af Kunden.
RETURVARER
- Varer tages ikke retur, medmindre særskilt aftale foreligger.
- Returnerede varer skal være i original emballage og stand.
- Kunden afholder returfragt og andre omkostninger.
REKLAMATION OVER FORSINKELSE
- Reklamation skal ske straks ved konstatering af forsinkelse.
- Sælger er kun ansvarlig for forsætlig eller groft uagtsom forsinkelse.
REKLAMATION OVER MANGLER
- Reklamation skal ske straks eller senest 10 dage efter modtagelse.
- Ved berettiget reklamation foretager Sælger afhjælpning, omlevering eller giver et forholdsmæssigt afslag.
REKLAMATIONSFRIST
- Reklamationsretten er 2 år i henhold til købeloven, medmindre andet er angivet af producenten.
PRISGARANTI
- Sælger tilbyder prisgaranti på det danske marked, såfremt følgende betingelser er opfyldt:
- Den konkurrerende virksomhed er beliggende i Danmark.
- Konkurrentens vare er identisk med hensyn til model, størrelse og specifikationer.
- Varen er på lager hos konkurrenten på det tidspunkt, hvor prisgarantien gøres gældende.
- For at gøre brug af prisgarantien skal Kunden fremsende dokumentation for konkurrentens pris og lagerstatus til kontakt@nettogulve.dk inden gennemførelse af køb.
PRODUKTINFORMATION
- Kunden accepterer, at der kan forekomme variationer i flisernes størrelse og nuancer.
- Outletvarer kan have nuanceforskelle og kan ikke returneres.
FORCE MAJEURE
Sælger er ikke ansvarlig for forsinkelse eller manglende levering som følge af force majeure.
PRODUKTANSVAR
Sælgers produktansvar er begrænset til den gældende produktansvarsforsikring.
ANSVARSBEGRÆNSNING
Sælger hæfter ikke for indirekte tab, herunder driftstab, avancetab eller tidstab.
TVISTER
Alle tvister afgøres ved Retten i Sønderborg.